orjinal vbulletin sitesini neden türkçe yapmazlar anlamam.. 3.8.x owned lisansım var ama 4.0.0' a guncelleme yaptım suan süper çalısıyor ama 4.0.5 e guncelleme cıkmadı admin panelinde devamlı guncelle diyor ama hala anlamadım.. 175 $ vercekmiyim anlamadımkı google translate cok kötü çeviriyor. yardımcı olabılırmısınız

Modules: vBulletin 3.x Forum (Owned)
Domain: http://www......
License Type: ...
Expires: Jan 01st '10

böyle bişey yazıyor..!