Anket Hangi Seri ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 58
Hangi Seri ?
vBulletin 3.8.x Serisi
%79,31 (46 Oy)
vBulletin 4.x Serisi
%20,69 (12 Oy)
  • 21-04-2010, 11:50:26
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    4.x serisine geçmek için erken bana göre. 3.8.x derim ben.
  • 21-04-2010, 11:59:56
    #11
    geçen arkdaşlarımın hepsi bin pişman geri dönüşü olmayan bir adım atıyorsun downgradesi yok henüz. genede sen bilirsin 3.8.x in üstüne tanımam
  • 21-04-2010, 12:01:36
    #12
    Emy
    Üyeliği durduruldu
    atmaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4.x serisine geçmek için erken bana göre. 3.8.x derim ben.
    Katılıyorum..
  • 21-04-2010, 12:32:15
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen arkdaşlarımın hepsi bin pişman geri dönüşü olmayan bir adım atıyorsun downgradesi yok henüz. genede sen bilirsin 3.8.x in üstüne tanımam

    Ne alakası var ? vBulletin 4.0 da downgrade yapılabiliyor.Hatta downgrade çıkmadan önce ben kendim downgrade scripti yazdıp sitemi 3.8 serisine geçirmiştim.


    Herneyse tercihim 4.0
  • 21-04-2010, 12:42:55
    #14
    görsellik bakımından 3 serisi ama içerik bakımında 4 serisi
    tabiki 4
  • 21-04-2010, 13:11:21
    #15
    Herkes 3 sürümüne aşina olduğu için 3 sürümüne oy kullanabilir. Eminim ki 4 sürümünü iyice incelemeden bile oy kullananlar olabilir.

    Eklentileri 4 sürümünde çalışmaz. (Kötüler)
    Düzgün upgrade yapamaz. (Kötüler)
    Yeni kod yapısına alışamaz. (Kötüler)

    Kötüleyenler ise her bu tür konu altında "geçmeyin","daha oturmamış","bence erken" diyerek milletin kafasınıda bulandırır.
    Yani bir kısmı düzgün geçemediği için geçemez, diğer kısmıda kötüleyenlerin aklına uyar banada böyle olur korkusu ile geçemez. Geçen kısım ise aman banane ne haliniz varsa görün der. Ama düzgün geçemeyen kimse ise kendinde sorun bulmaz hep "sürüm daha uygun değil","oturmamış" demeye devam eder.
  • 21-04-2010, 13:46:47
    #16
    ben iki seriyide kullanıyorum 4 serisinin Admin Panelinde yeni eklentiler dışında değişen hiçbişey yok
    4 serisi üzerinde o kadar fazla oynuyorlar ki her yeni sürümde sanki yeni seri çıkarmışlar ,son sürümde Facebook olayını standart hale getirmişler mesela .
    4 serisindeki her yeni çıkan sürümde yenilik var eski serilerde genellikle hataları düzeltirdiler .
    4 serisinin diğer iyi tarafı eski serilere göre düzenlemeleri daha basit özellikle tema yapımı .
    vBulletin kullanan herkes mutlaka localde son sürümleri kurmalı ve incelemeli .
  • 21-04-2010, 13:50:06
    #17
    Kesinlikle vBulletin 3.8.x Serisi..
  • 21-04-2010, 17:51:23
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şahsi fikrim 3.8 serisi 4 serisi bana çok gıcık geliyor