ben iki seriyide kullanıyorum 4 serisinin Admin Panelinde yeni eklentiler dışında değişen hiçbişey yok

4 serisi üzerinde o kadar fazla oynuyorlar ki her yeni sürümde sanki yeni seri çıkarmışlar ,son sürümde Facebook olayını standart hale getirmişler mesela .
4 serisindeki her yeni çıkan sürümde yenilik var eski serilerde genellikle hataları düzeltirdiler .
4 serisinin diğer iyi tarafı eski serilere göre düzenlemeleri daha basit özellikle tema yapımı .
vBulletin kullanan herkes mutlaka localde son sürümleri kurmalı ve incelemeli .