Herkes 3 sürümüne aşina olduğu için 3 sürümüne oy kullanabilir. Eminim ki 4 sürümünü iyice incelemeden bile oy kullananlar olabilir.

Eklentileri 4 sürümünde çalışmaz. (Kötüler)
Düzgün upgrade yapamaz. (Kötüler)
Yeni kod yapısına alışamaz. (Kötüler)

Kötüleyenler ise her bu tür konu altında "geçmeyin","daha oturmamış","bence erken" diyerek milletin kafasınıda bulandırır.
Yani bir kısmı düzgün geçemediği için geçemez, diğer kısmıda kötüleyenlerin aklına uyar banada böyle olur korkusu ile geçemez. Geçen kısım ise aman banane ne haliniz varsa görün der. Ama düzgün geçemeyen kimse ise kendinde sorun bulmaz hep "sürüm daha uygun değil","oturmamış" demeye devam eder.