Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen arkdaşlarımın hepsi bin pişman geri dönüşü olmayan bir adım atıyorsun downgradesi yok henüz. genede sen bilirsin 3.8.x in üstüne tanımam

Ne alakası var ? vBulletin 4.0 da downgrade yapılabiliyor.Hatta downgrade çıkmadan önce ben kendim downgrade scripti yazdıp sitemi 3.8 serisine geçirmiştim.


Herneyse tercihim 4.0