ben çok daha basit bir kaç grafik garipliklerinin resmini çektim
mesela firefoxta buton görünmlerine bakalım burada butonlar oval

İe 7 sürümde bakalım

Firefoxta Bildirimlere Bakalım

İe 7 sürümde bakalım

Şimdi de İe6 ile vB 4 sürümü kullanan bir siteye bakalım .



Sonuç olarak vB4 sürümünü tam randımanlı kullanmak içinde kullandığınız tarayıcınızın son sürüm olmasına özen gösterin.
Birde wpadmin paneldene aynı gariplik var
Zaten vBulletin 4 hiç hoşuma gitmedi benim heryere farklı css vermişler tema yapmak imkansız gibi duruyor.