
Zaten vBulletin 4 hiç hoşuma gitmedi benim heryere farklı css vermişler tema yapmak imkansız gibi duruyor.
İmkansız değil de biraz uğraştırıcı olmuş ben Photoshoptan esinlendiklerini düşünüyorum

.
Photoshopta bir çalışma hazırlarken her ayrıntıyı ayrı layer acarak yaparız kı sürekli değiştirebilir üzerinde oynama yapabiliriz bu mantıkla yola çıkmışlar bence.