vB 4 Sürümün belkide vB'nin en garip özelliklerle dolu sürümüdür en basitinden ie 6 ile vB4 sürümü kullanan bir siteyi dolaşırken o kadar garipliklerle karşılaşırsınız ki hiç bir tablo doğru dürüst görünmez .
ben çok daha basit bir kaç grafik garipliklerinin resmini çektim
mesela firefoxta buton görünmlerine bakalım burada butonlar oval
İe 7 sürümde bakalım
Firefoxta Bildirimlere Bakalım
İe 7 sürümde bakalım
Şimdi de İe6 ile vB 4 sürümü kullanan bir siteye bakalım .
Sonuç olarak vB4 sürümünü tam randımanlı kullanmak içinde kullandığınız tarayıcınızın son sürüm olmasına özen gösterin.