bence burada problem burada vbulletinde değil ie 6 kullananlarda dır
teknoloji o kadar gelişirken herkes yeni sistemlere geçerken hala ie6 gibi çok eski sürümleri kullananları anlayamıyorum
farklı tarayıcılarda buton farklılıklarına gelince o çoğu scriptte değişiyor herhangi bir siteyi opera da aç firefox da aç bir de chrome de aç ve ie de de aç bakalım fark olmayacak mı bu kadar eleştirmeye gerek yok bence bu sistemi onlar yapar biz istersek kullanırız örn : msn9 gibi zorla kullanma zorunluluğu kılmıyor (ayarlamalar ile çözülüyor ama konu bu değil) bence biraz abartıyorsunuz
bu mesajımdan sonra - rep verenler dahi olacaktır bana ama canınız sağolsun