• 16-11-2009, 16:59:03
    #1
    Merhaba Arkadaşlar vb 'de r10'daki gibi yanyana nasıl yapabilirizm yardımcı olurmusunuz arkadaşlar?

  • 16-11-2009, 17:21:35
    #2
    vBulletin Seçenekler // Forum Listeleme ve Görüntüleme Seçenekleri // Alt Forumlar Derinliği - 1 yapınız.
  • 16-11-2009, 18:15:49
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cyb - Sub-Forum Manager eklentisini kurun.
  • 16-11-2009, 19:17:17
    #4
    Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cyb - Sub-Forum Manager eklentisini kurun.
    Katılıyorum.
  • 16-11-2009, 22:21:10
    #5
    Arkadaşın demek istediği alt forumların gözükmesi değil yan yana gözükmesi.
  • 16-11-2009, 22:44:47
    #6
    MysqLv1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın demek istediği alt forumların gözükmesi değil yan yana gözükmesi.
    Bu işi Cyb - Sub-Forum Manager zaten görüyor
  • 16-11-2009, 23:42:41
    #7
    KontW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işi Cyb - Sub-Forum Manager zaten görüyor
    Fakat o R10'daki gibi yan yana olmasını istiyor dediğin eklentide

    1-Altforum
    2-Altforum

    gibi oluyor.
  • 17-11-2009, 00:09:29
    #8
    MysqLv1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fakat o R10'daki gibi yan yana olmasını istiyor dediğin eklentide

    1-Altforum
    2-Altforum

    gibi oluyor.
    Arkadaş cevabını almış tartışmaya gerek yok ayrıca yan yana kaç tane gösterilmesini istediğiniz yere 1 değerini seçerseniz böyle gözükür.

    Saygılarımla.
  • 17-11-2009, 12:55:01
    #9
    MysqLv1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fakat o R10'daki gibi yan yana olmasını istiyor dediğin eklentide

    1-Altforum
    2-Altforum

    gibi oluyor.
    Afedersiniz Biraz dikkatsiz okuyunca..
    ---
    Eğer o eklentiyi kurmazsan zaten forum derinliğine ne kadar değer verirse versin gene R10'daki gibi gözükecektir.