Fakat o R10'daki gibi yan yana olmasını istiyor dediğin eklentide
1-Altforum
2-Altforum
gibi oluyor.
Arkadaş cevabını almış tartışmaya gerek yok ayrıca yan yana kaç tane gösterilmesini istediğiniz yere 1 değerini seçerseniz böyle gözükür.
Saygılarımla.