Fakat o R10'daki gibi yan yana olmasını istiyor dediğin eklentide
1-Altforum
2-Altforum
gibi oluyor.
Afedersiniz

Biraz dikkatsiz okuyunca..
---
Eğer o eklentiyi kurmazsan zaten forum derinliğine ne kadar değer verirse versin gene R10'daki gibi gözükecektir.