MysqLv1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat o R10'daki gibi yan yana olmasını istiyor dediğin eklentide

1-Altforum
2-Altforum

gibi oluyor.
Afedersiniz Biraz dikkatsiz okuyunca..
---
Eğer o eklentiyi kurmazsan zaten forum derinliğine ne kadar değer verirse versin gene R10'daki gibi gözükecektir.