KontW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu işi Cyb - Sub-Forum Manager zaten görüyor
Fakat o R10'daki gibi yan yana olmasını istiyor dediğin eklentide

1-Altforum
2-Altforum

gibi oluyor.