• 12-11-2009, 17:00:12
    #1



    Arkadaslar caps yukarda, bunu nasıl düzeltebılırım? Caps başka birine ait..Benim sitemdede aynısı oldu..
  • 12-11-2009, 19:25:38
    #2
    temanızın xml dosyasını tekrar yükleyin ve navbar kod kısmındaki kodları alın yada default tema navbarı gibi ise orj. geri dönder diyebilirsiniz..
  • 12-11-2009, 19:34:45
    #3
    Orjinal haline cevirin düzelir
  • 12-11-2009, 20:29:00
    #4
    Arkadaslar reklam kodları koyduğum için kaydı ama, adsense bağlantı birimleri yerleştırdım 4 tane o yüzden kaydı :S
  • 12-11-2009, 20:35:29
    #5
    nentes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar reklam kodları koyduğum için kaydı ama, adsense bağlantı birimleri yerleştırdım 4 tane o yüzden kaydı :S
    fazla bağlantı birimi seçmişsinizdir, bağlantı birimlerini bi azaltıp öyle deneyin bide
  • 12-11-2009, 21:14:57
    #6
    ozkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fazla bağlantı birimi seçmişsinizdir, bağlantı birimlerini bi azaltıp öyle deneyin bide
    4 Tane seçtim en az olanı yani..