Navbar Kaydı, Nasıl Düzeltebılırım..? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Navbar Kaydı, Nasıl Düzeltebılırım..?
5
●
334
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Navbar Kaydı, Nasıl Düzeltebılırım..?
12-11-2009, 17:00:12
#1
nentes
Arkadaslar caps yukarda, bunu nasıl düzeltebılırım? Caps başka birine ait..Benim sitemdede aynısı oldu..
12-11-2009, 19:25:38
#2
astala_orj
temanızın xml dosyasını tekrar yükleyin ve navbar kod kısmındaki kodları alın yada default tema navbarı gibi ise orj. geri dönder diyebilirsiniz..
12-11-2009, 19:34:45
#3
Crazy
Orjinal haline cevirin düzelir
12-11-2009, 20:29:00
#4
nentes
Arkadaslar reklam kodları koyduğum için kaydı ama, adsense bağlantı birimleri yerleştırdım 4 tane o yüzden kaydı :S
12-11-2009, 20:35:29
#5
ozkaan
nentes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaslar reklam kodları koyduğum için kaydı ama, adsense bağlantı birimleri yerleştırdım 4 tane o yüzden kaydı :S
fazla bağlantı birimi seçmişsinizdir, bağlantı birimlerini bi azaltıp öyle deneyin bide
12-11-2009, 21:14:57
#6
nentes
ozkaan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
fazla bağlantı birimi seçmişsinizdir, bağlantı birimlerini bi azaltıp öyle deneyin bide
4 Tane seçtim en az olanı yani..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler