Konu
Navbar Kaydı, Nasıl Düzeltebılırım..?
12-11-2009, 20:35:29
#5
ozkaan
nentes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaslar reklam kodları koyduğum için kaydı ama, adsense bağlantı birimleri yerleştırdım 4 tane o yüzden kaydı :S
fazla bağlantı birimi seçmişsinizdir, bağlantı birimlerini bi azaltıp öyle deneyin bide