nentes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaslar reklam kodları koyduğum için kaydı ama, adsense bağlantı birimleri yerleştırdım 4 tane o yüzden kaydı :S
fazla bağlantı birimi seçmişsinizdir, bağlantı birimlerini bi azaltıp öyle deneyin bide