Konu
Navbar Kaydı, Nasıl Düzeltebılırım..?
12-11-2009, 21:14:57
#6
nentes
ozkaan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
fazla bağlantı birimi seçmişsinizdir, bağlantı birimlerini bi azaltıp öyle deneyin bide
4 Tane seçtim en az olanı yani..