Konu
Navbar Kaydı, Nasıl Düzeltebılırım..?
12-11-2009, 20:29:00
#4
nentes
Arkadaslar reklam kodları koyduğum için kaydı ama, adsense bağlantı birimleri yerleştırdım 4 tane o yüzden kaydı :S