evet arkadaşlar vbulletin suite çok başarılı bir şekilde çıkış yaptı fiyatıda uygun.
almayı düşünen varmı?
vbulletin suite çıktı?
14
●871
- 31-10-2009, 01:32:35
- 31-10-2009, 01:34:52Hoplatma bizi Allah aşkına
Sürüm yayınlandı zannettim.
Konuya gelirsek ;
Aldım bakalım yayınlanmasını bekliyorum. - 31-10-2009, 01:35:54hayırlı olsunRepLication adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kurunca linki bu konuda paylaşırmısın bizde ona göre alalım resimden pek anlayamadık - 31-10-2009, 01:38:09Daha yayınlanmadı yayınlansın bir çok kişi kuracaktır benim link vermeme gerek bile kalmaz.
www.vbulletin.com/forum şuan vBulletin4 sürümünün forumunu kullanıyor inceleyebilirsin. - 31-10-2009, 01:40:54benim dediğim bu http://files.vbulletin.com/images/ca...s/CMS_home.pngRepLication adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2009, 01:42:28Yalnız bir kaç gündür Vbulletin.com Forum'dan düzenlemeler yapılıyor. Bu düzenlemeler ya vBulletin.com'a özel yada Vbulletin.com Üyelerin görüşleri doğrultusunda değişikliğe gidiyor. Eğer bu şekilde şu an geri bildirimleri değerlendirmekle meşgullerse sanırım biraz daha zaman var tam sürüme yada bana öyle geliyor..RepLication adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2009, 01:43:32Onu canlı görmek testerlardan başka kimseye nasip olmadı sanırım.bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2009, 01:45:11kasacak bi sistem yapçaklarını sanmıyorumReaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizce tutarmı bu yoksa forum a devam mı eder herkes
Sürüm yayınlandı zannettim.