• 31-10-2009, 01:32:35
    #1
    evet arkadaşlar vbulletin suite çok başarılı bir şekilde çıkış yaptı fiyatıda uygun.
    almayı düşünen varmı?
  • 31-10-2009, 01:34:52
    #2
    Hoplatma bizi Allah aşkına Sürüm yayınlandı zannettim.

    Konuya gelirsek ;
    Aldım bakalım yayınlanmasını bekliyorum.
  • 31-10-2009, 01:35:54
    #3
    RepLication adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoplatma bizi Allah aşkına Sürüm yayınlandı zannettim.

    Konuya gelirsek ;
    Aldım bakalım yayınlanmasını bekliyorum.
    hayırlı olsun
    kurunca linki bu konuda paylaşırmısın bizde ona göre alalım resimden pek anlayamadık
  • 31-10-2009, 01:38:09
    #4
    Daha yayınlanmadı yayınlansın bir çok kişi kuracaktır benim link vermeme gerek bile kalmaz.
    www.vbulletin.com/forum şuan vBulletin4 sürümünün forumunu kullanıyor inceleyebilirsin.
  • 31-10-2009, 01:40:54
    #5
    RepLication adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha yayınlanmadı yayınlansın bir çok kişi kuracaktır benim link vermeme gerek bile kalmaz.
    www.vbulletin.com/forum şuan vBulletin4 sürümünün forumunu kullanıyor inceleyebilirsin.
    benim dediğim bu http://files.vbulletin.com/images/ca...s/CMS_home.png
  • 31-10-2009, 01:42:28
    #6
    RepLication adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    www.vbulletin.com/forum şuan vBulletin4 sürümünün forumunu kullanıyor inceleyebilirsin.
    Yalnız bir kaç gündür Vbulletin.com Forum'dan düzenlemeler yapılıyor. Bu düzenlemeler ya vBulletin.com'a özel yada Vbulletin.com Üyelerin görüşleri doğrultusunda değişikliğe gidiyor. Eğer bu şekilde şu an geri bildirimleri değerlendirmekle meşgullerse sanırım biraz daha zaman var tam sürüme yada bana öyle geliyor..
  • 31-10-2009, 01:42:47
    #7
    Üyeliği durduruldu
    vbulletin 4 biraz kasıyor sanki browserları.

    pek hoşuma gitmedi açıkçası.
  • 31-10-2009, 01:43:32
    #8
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu canlı görmek testerlardan başka kimseye nasip olmadı sanırım.
  • 31-10-2009, 01:45:11
    #9
    Reaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vbulletin 4 biraz kasıyor sanki browserları.

    pek hoşuma gitmedi açıkçası.
    kasacak bi sistem yapçaklarını sanmıyorum
    sizce tutarmı bu yoksa forum a devam mı eder herkes