Konu
vbulletin suite çıktı?
31-10-2009, 01:45:11
#9
bilgicinitr
Reaver adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vbulletin 4 biraz kasıyor sanki browserları.
pek hoşuma gitmedi açıkçası.
kasacak bi sistem yapçaklarını sanmıyorum
sizce tutarmı bu yoksa forum a devam mı eder herkes