Reaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vbulletin 4 biraz kasıyor sanki browserları.

pek hoşuma gitmedi açıkçası.
kasacak bi sistem yapçaklarını sanmıyorum
sizce tutarmı bu yoksa forum a devam mı eder herkes