vbulletin suite çıktı?
14
●871
- 01-11-2009, 17:12:02Böyle bir portalın tutacağını sanmıyorum açıkcası.bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2009, 17:18:22bence çok güzel ve ucuz ben bitane alıcam ben daha da geliştirirler zatenMontrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2009, 18:37:54Benim fikrim bu yönde. Sizin fikrinizde o yönde. Cevap vermenize gerek yoktu açıkcası.bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-11-2009, 14:23:25evet arkadaşlar vbulletin yoğun bir tempoyla çalışıyor çok heycanlıyız biranönce çıksada alsak
gerçekten mükemmel bir sistem yaratıyorlar