bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence çok güzel ve ucuz ben bitane alıcam ben daha da geliştirirler zaten
Benim fikrim bu yönde. Sizin fikrinizde o yönde. Cevap vermenize gerek yoktu açıkcası.