RepLication adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
www.vbulletin.com/forum şuan vBulletin4 sürümünün forumunu kullanıyor inceleyebilirsin.
Yalnız bir kaç gündür Vbulletin.com Forum'dan düzenlemeler yapılıyor. Bu düzenlemeler ya vBulletin.com'a özel yada Vbulletin.com Üyelerin görüşleri doğrultusunda değişikliğe gidiyor. Eğer bu şekilde şu an geri bildirimleri değerlendirmekle meşgullerse sanırım biraz daha zaman var tam sürüme yada bana öyle geliyor..