ilk mesajın hemen üstüne reklam yerleştirmek istiyorum.
3.7.6 kullanmaktayım.
forumda ki adsense yerleştirme kodlarına göre yaptım ancak bu versionda olmadı.
bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz arkadaslar
ilk mesajdan önce reklam yerleşimi
10
●668
- 26-10-2009, 16:36:02
- 26-10-2009, 17:10:43postbit_legacy templatesi içinde
<div>
<!-- message -->
hemen üstüne
<if condition="$post[postcount] % $vboptions[maxposts] == 1"><table width="264" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
<table width="200" border="0">
<tr>
<td>Kod buraya</td>
</tr>
</table>
<p> </p></if>
<div>
<!-- message -->
kendi sitemde kullandığım. - 26-10-2009, 17:15:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Mesaj içinde Google Reklamı - Mesajdan Önce
postbit_legacy templatesinde ara:
<div id="post_message_$post[postid]">
Hemen yanına aşağıdaki kodu düzenleyip ekleyin:
<if condition="$post[postcount] == 1"> GOOGLE REKLAM KODLARI BURAYA GELECEK </if><br />
- 26-10-2009, 22:19:23her ikinizin verdiği kodları denedim ancak olmadı arkadaslar

adhood reklamlarını yerleştireceğim ayrıca google değil.
bilmiyorum farkeden birşey olurmu ama... - 26-10-2009, 23:03:41ForumArsiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
farkeden bişey olacağını sanmıyorum
ben üste verdiğim şekilde sorunsuz bir şekilde kullanıyorum
DEMO - 26-10-2009, 23:31:10Üyeliği durdurulduArkadasım Eğer Dikey postbit Kullanıyorsan Postbit _Legacy De yatay Kullanıyorsan Postbitte Yap Bunu..Anladıgıma Göre Yatay Kullanıyorsuın Ozman senin İşin Postbitte Yapmak Bu işlemi..
<--Message--> üstüne Koysanda Olur.. - 26-10-2009, 23:44:54mgbyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok teşekkürler dostum sağolasın... işe yaradı - 26-10-2009, 23:48:10peki bir sorum daha olacak.
buradaki gibi logo yanına eklemek istiyorum oraya nasıl reklam ekleyebilirim? - 26-10-2009, 23:53:30Üyeliği durdurulduHeadere gel Orda nbsp; Görürsün Kodu Ondan Sonra Koy

<td align="$stylevar[right]"> reklam Kodu

