• 26-10-2009, 16:36:02
    #1
    ilk mesajın hemen üstüne reklam yerleştirmek istiyorum.
    3.7.6 kullanmaktayım.

    forumda ki adsense yerleştirme kodlarına göre yaptım ancak bu versionda olmadı.

    bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz arkadaslar
  • 26-10-2009, 17:10:43
    #2
    postbit_legacy templatesi içinde

    <div>
    <!-- message -->
    hemen üstüne
    <if condition="$post[postcount] % $vboptions[maxposts] == 1"><table width="264" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
    <table width="200" border="0">
    <tr>
    <td>Kod buraya</td>
    </tr>
    </table>
    <p>&nbsp;</p></if>
    <div>
    <!-- message -->

    kendi sitemde kullandığım.
  • 26-10-2009, 17:15:10
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mesaj içinde Google Reklamı - Mesajdan Önce

    postbit_legacy templatesinde ara:

    <div id="post_message_$post[postid]">
    Hemen yanına aşağıdaki kodu düzenleyip ekleyin:
    <if condition="$post[postcount] == 1">
    
    GOOGLE REKLAM KODLARI BURAYA GELECEK
    
    </if><br />
  • 26-10-2009, 22:19:23
    #4
    her ikinizin verdiği kodları denedim ancak olmadı arkadaslar

    adhood reklamlarını yerleştireceğim ayrıca google değil.
    bilmiyorum farkeden birşey olurmu ama...
  • 26-10-2009, 23:03:41
    #5
    ForumArsiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her ikinizin verdiği kodları denedim ancak olmadı arkadaslar

    adhood reklamlarını yerleştireceğim ayrıca google değil.
    bilmiyorum farkeden birşey olurmu ama...

    farkeden bişey olacağını sanmıyorum
    ben üste verdiğim şekilde sorunsuz bir şekilde kullanıyorum
    DEMO
  • 26-10-2009, 23:31:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Arkadasım Eğer Dikey postbit Kullanıyorsan Postbit _Legacy De yatay Kullanıyorsan Postbitte Yap Bunu..Anladıgıma Göre Yatay Kullanıyorsuın Ozman senin İşin Postbitte Yapmak Bu işlemi..
    <--Message--> üstüne Koysanda Olur..
  • 26-10-2009, 23:44:54
    #7
    mgbyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadasım Eğer Dikey postbit Kullanıyorsan Postbit _Legacy De yatay Kullanıyorsan Postbitte Yap Bunu..Anladıgıma Göre Yatay Kullanıyorsuın Ozman senin İşin Postbitte Yapmak Bu işlemi..
    <--Message--> üstüne Koysanda Olur..

    çok teşekkürler dostum sağolasın... işe yaradı
  • 26-10-2009, 23:48:10
    #8
    peki bir sorum daha olacak.
    buradaki gibi logo yanına eklemek istiyorum oraya nasıl reklam ekleyebilirim?
  • 26-10-2009, 23:53:30
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Headere gel Orda nbsp; Görürsün Kodu Ondan Sonra Koy
    <td align="$stylevar[right]"> reklam Kodu