ilk mesajın hemen üstüne reklam yerleştirmek istiyorum.
3.7.6 kullanmaktayım.

forumda ki adsense yerleştirme kodlarına göre yaptım ancak bu versionda olmadı.

bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz arkadaslar