Konu
ilk mesajdan önce reklam yerleşimi
26-10-2009, 16:36:02
#1
ForumArsiv
ilk mesajın hemen üstüne reklam yerleştirmek istiyorum.
3.7.6 kullanmaktayım.
forumda ki adsense yerleştirme kodlarına göre yaptım ancak bu versionda olmadı.
bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz arkadaslar