mgbyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadasım Eğer Dikey postbit Kullanıyorsan Postbit _Legacy De yatay Kullanıyorsan Postbitte Yap Bunu..Anladıgıma Göre Yatay Kullanıyorsuın Ozman senin İşin Postbitte Yapmak Bu işlemi..
<--Message--> üstüne Koysanda Olur..

çok teşekkürler dostum sağolasın... işe yaradı