Konu
ilk mesajdan önce reklam yerleşimi
26-10-2009, 23:31:10
#6
mgbyazilim
Üyeliği durduruldu
Arkadasım Eğer
Dikey
postbit Kullanıyorsan
Postbit _Legacy
De
yatay
Kullanıyorsan
Postbit
te Yap Bunu..Anladıgıma Göre Yatay Kullanıyorsuın Ozman senin İşin Postbitte Yapmak Bu işlemi..
<--Message--> üstüne Koysanda Olur..