Arkadasım Eğer Dikey postbit Kullanıyorsan Postbit _Legacy De yatay Kullanıyorsan Postbitte Yap Bunu..Anladıgıma Göre Yatay Kullanıyorsuın Ozman senin İşin Postbitte Yapmak Bu işlemi..
<--Message--> üstüne Koysanda Olur..