• 14-10-2009, 11:42:06
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    harika olmuş süper tek kelime ile
  • 14-10-2009, 11:52:56
    #11
    biz elimizdeki vbulletin dan buna geçersek ne kadar ödeyeceğiz?
  • 14-10-2009, 11:57:51
    #12
    Üyeliği durduruldu
    KARUM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz elimizdeki vbulletin dan buna geçersek ne kadar ödeyeceğiz?
    130 dolar galiba
  • 14-10-2009, 12:02:10
    #13
    güzel olmuş.
  • 14-10-2009, 12:07:01
    #14
    Nrt
    Üyeliği durduruldu
    ne zaman cıkacak bu haberiniz varmı?
  • 14-10-2009, 13:07:25
    #15
    KARUM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz elimizdeki vbulletin dan buna geçersek ne kadar ödeyeceğiz?

    130$ Ödemek Durumundasınız.

    Radminimize Duyurulur R10'a v4 istiyoruz :P
  • 14-10-2009, 13:12:44
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Güzel görünüyor
  • 14-10-2009, 13:41:48
    #17
    Herşey Güzelde Buna Alışmakta Zaman Alıcak Gibi Görünüyor.
  • 14-10-2009, 13:57:20
    #18
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Yok fiyatı uygun bence. vBulletin bu!