yAyAmAz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vbulletin degilse hangisi?
14
●1.076
- 18-04-2007, 22:23:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.yahu mybb nı neresı çok super anlamadım 3 ay kulandım serverı bu kadar yoran bır forum gormedım ben,
vbulletın daha az kasıyor o kadar işlemle ustelık mybbde plug ınlerı devamlı amator kişiler yazıyor guvenıp ındırıyorsun bır bakmışsın sağı solu açık dolmuş sitenın
bıraz zaman lazım bence mybb ıcın
- 19-04-2007, 01:03:26ben daha ipb nin null sürümünü kapattıklarını görmedimHQoTB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-04-2007, 01:57:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.SMF tavsiye ederim.
- 19-04-2007, 23:16:13Server yorma konusunda haklı olabilirsin cidden çok ağır bir script. SMF güzel ama onda da MyBB de olan bir çok özellik yok gördüğüm kadarıyla.jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MyBB 1.4 ü bekleyin derim ondan sonra tam belli olur MyBB nin gidişatı.
bıraz zaman lazım bence mybb ıcın