• 18-04-2007, 10:29:26
    #10
    Üyeliği durduruldu
    yAyAmAz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İPB nin null sürümünü kullan kapatmıyorlar.
    Null sürümü değilde aslında yanlış hatırlamıyorsam IPB nin bir versiyonu vardı ücretsiz olarak kullanabiliyordun. Umarım yanılmıyorum. Her ne olursa olsun null script kullanırsa ileride başı ağırır. Bu konuda dilim yanmış :P
  • 18-04-2007, 22:23:14
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yahu mybb nı neresı çok super anlamadım 3 ay kulandım serverı bu kadar yoran bır forum gormedım ben,
    vbulletın daha az kasıyor o kadar işlemle ustelık mybbde plug ınlerı devamlı amator kişiler yazıyor guvenıp ındırıyorsun bır bakmışsın sağı solu açık dolmuş sitenın bıraz zaman lazım bence mybb ıcın
  • 19-04-2007, 01:03:26
    #12
    HQoTB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Null sürümü değilde aslında yanlış hatırlamıyorsam IPB nin bir versiyonu vardı ücretsiz olarak kullanabiliyordun. Umarım yanılmıyorum. Her ne olursa olsun null script kullanırsa ileride başı ağırır. Bu konuda dilim yanmış :P
    ben daha ipb nin null sürümünü kapattıklarını görmedim
  • 19-04-2007, 01:57:15
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SMF tavsiye ederim.
  • 19-04-2007, 16:25:56
    #14
    1-vb (para)
    2-smf
  • 19-04-2007, 23:16:13
    #15
    jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yahu mybb nı neresı çok super anlamadım 3 ay kulandım serverı bu kadar yoran bır forum gormedım ben,
    vbulletın daha az kasıyor o kadar işlemle ustelık mybbde plug ınlerı devamlı amator kişiler yazıyor guvenıp ındırıyorsun bır bakmışsın sağı solu açık dolmuş sitenın bıraz zaman lazım bence mybb ıcın
    Server yorma konusunda haklı olabilirsin cidden çok ağır bir script. SMF güzel ama onda da MyBB de olan bir çok özellik yok gördüğüm kadarıyla.

    MyBB 1.4 ü bekleyin derim ondan sonra tam belli olur MyBB nin gidişatı.