Null sürümü değilde aslında yanlış hatırlamıyorsam IPB nin bir versiyonu vardı ücretsiz olarak kullanabiliyordun. Umarım yanılmıyorum. Her ne olursa olsun null script kullanırsa ileride başı ağırır. Bu konuda dilim yanmış :P
ben daha ipb nin null sürümünü kapattıklarını görmedim