yahu mybb nı neresı çok super anlamadım 3 ay kulandım serverı bu kadar yoran bır forum gormedım ben,
vbulletın daha az kasıyor o kadar işlemle ustelık mybbde plug ınlerı devamlı amator kişiler yazıyor guvenıp ındırıyorsun bır bakmışsın sağı solu açık dolmuş sitenın

bıraz zaman lazım bence mybb ıcın
Server yorma konusunda haklı olabilirsin cidden çok ağır bir script. SMF güzel ama onda da MyBB de olan bir çok özellik yok gördüğüm kadarıyla.
MyBB 1.4 ü bekleyin derim ondan sonra tam belli olur MyBB nin gidişatı.