yAyAmAz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İPB nin null sürümünü kullan kapatmıyorlar.
Null sürümü değilde aslında yanlış hatırlamıyorsam IPB nin bir versiyonu vardı ücretsiz olarak kullanabiliyordun. Umarım yanılmıyorum. Her ne olursa olsun null script kullanırsa ileride başı ağırır. Bu konuda dilim yanmış :P