Yılbaşı Işıklandırması
26
●2.261
- 24-12-2009, 10:51:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yılbasına Kalmaz Uyarıyı Yersinizozgurland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2009, 02:50:28Ya arkadaşım bununla alakalı birşey değil kodlarda hiçbirşey bulunmuyor nasıl böyle bir şey diyebiliyorsun anlamıyorum. Resmi sitesi, demo site niye zararlı olmamış peki, Örnek başka bir demo görmek isteyenler http://www.forumnohut.comKadirAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2009, 01:36:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kodları eklemek için frame eklemenize gerek yok. FORUMHOME template'ine eklerseniz frameye ihtiyaç duymazsınız.
Demo siteyi vereyim bende
cerezforum.com
Yukarıda demo adresi veren arkadaşın sitesine de baktım. Çoook önceleri CerezStyle adı ile zoque'nin renklerinden etkilenerek yaptığım ve nette paylaştığım bir temaydı. Ama çok değişmiş tabi şimdi daha güzel olmuş
- 29-12-2009, 16:43:11Üyeliği durduruldu
- 29-12-2009, 22:18:10Ben Başıma Geleni paylaştım ve Uyarayım dedm Kardeş yinede Siz Bilirsiniz Tabi..Benm 2-3 Sitemde İframe Vardı hepsi Zararlı Etiketi Yedi Kodlar Kaldırp Tekrar Tarattım Siteyi hemen Düzeldiozgurland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-12-2009, 02:16:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.teşekkürler arkadaş çok güzel oldu .
- 02-01-2010, 23:44:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Teşekkürler Sağol Güzel Duruyor