• 24-12-2009, 06:32:28
    #19
    Linkleri yeniledim. Test ettim çalışıyor. Bu siteyi ziyaret etmek bilgisayarınıza zarar verir uyarısının bu kodlardan kaynaklanacağını sanmıyorum iframe virüsü yemişsinizdir.
  • 24-12-2009, 06:48:22
    #20
    Üyeliği durduruldu
    kurulu olan var mı
  • 24-12-2009, 10:51:08
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ozgurland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linkleri yeniledim. Test ettim çalışıyor. Bu siteyi ziyaret etmek bilgisayarınıza zarar verir uyarısının bu kodlardan kaynaklanacağını sanmıyorum iframe virüsü yemişsinizdir.
    Yılbasına Kalmaz Uyarıyı Yersiniz
  • 25-12-2009, 02:50:28
    #22
    KadirAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yılbasına Kalmaz Uyarıyı Yersiniz
    Ya arkadaşım bununla alakalı birşey değil kodlarda hiçbirşey bulunmuyor nasıl böyle bir şey diyebiliyorsun anlamıyorum. Resmi sitesi, demo site niye zararlı olmamış peki, Örnek başka bir demo görmek isteyenler http://www.forumnohut.com
  • 28-12-2009, 01:36:50
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kodları eklemek için frame eklemenize gerek yok. FORUMHOME template'ine eklerseniz frameye ihtiyaç duymazsınız.

    Demo siteyi vereyim bende cerezforum.com

    Yukarıda demo adresi veren arkadaşın sitesine de baktım. Çoook önceleri CerezStyle adı ile zoque'nin renklerinden etkilenerek yaptığım ve nette paylaştığım bir temaydı. Ama çok değişmiş tabi şimdi daha güzel olmuş
  • 29-12-2009, 16:43:11
    #24
    Üyeliği durduruldu
    yaptım arkadaslar bakın bakalım nasıl
    Bence de Kasılma var arkadaslar

    NetteyizBiz.Com Forum
  • 29-12-2009, 22:18:10
    #25
    ozgurland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya arkadaşım bununla alakalı birşey değil kodlarda hiçbirşey bulunmuyor nasıl böyle bir şey diyebiliyorsun anlamıyorum. Resmi sitesi, demo site niye zararlı olmamış peki, Örnek başka bir demo görmek isteyenler http://www.forumnohut.com
    Ben Başıma Geleni paylaştım ve Uyarayım dedm Kardeş yinede Siz Bilirsiniz Tabi..Benm 2-3 Sitemde İframe Vardı hepsi Zararlı Etiketi Yedi Kodlar Kaldırp Tekrar Tarattım Siteyi hemen Düzeldi
  • 31-12-2009, 02:16:28
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teşekkürler arkadaş çok güzel oldu .
  • 02-01-2010, 23:44:47
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Teşekkürler Sağol Güzel Duruyor