Kodları eklemek için frame eklemenize gerek yok. FORUMHOME template'ine eklerseniz frameye ihtiyaç duymazsınız.

Demo siteyi vereyim bende cerezforum.com

Yukarıda demo adresi veren arkadaşın sitesine de baktım. Çoook önceleri CerezStyle adı ile zoque'nin renklerinden etkilenerek yaptığım ve nette paylaştığım bir temaydı. Ama çok değişmiş tabi şimdi daha güzel olmuş