• 29-12-2008, 11:35:08
    #10
    güzel olmus
  • 29-12-2008, 11:38:04
    #11
    ben daha önce denemiştim pek hoşuma gitmedi ama beğenenler olabilir
  • 11-12-2009, 00:07:18
    #12
    Üyeliği durduruldu
    link kırık
  • 11-12-2009, 00:18:39
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iframe kodu google Tarafından Bu Siteyi ziyaret etmek Bilgisayarınıza Zarar Verir yazısına Neden Oluyor Başka bi Kodu Yokmudur..
  • 11-12-2009, 01:37:12
    #14
    Kurulumda benmi hata yapmıştım yoksa kodlardanmı kaynaklıdır bilmem ama bunun geçen yıl smf verisiyonunu kurmuştum siteme..Yılbaşını takip eden hafta sonunda maalesef sitem saldırgan olarak bildirilmiş site uyarısı aldı..Aman dikkat..Vb versiyonunu bilmem ama dosyayı r10 da daha önce açılmış bir konuda görmüş incelemiştim..Çalışma ve kod ekleme düzeni aynı..Bunu deneyen arkadaşlar varsa onlardanda fikir almadan kurmayın derim..
  • 12-12-2009, 19:47:10
    #15
    kar yağdırma efekti ve ışıklar güzelmiş, ama dosyaları indiremiyoruz
  • 21-12-2009, 16:33:47
    #16
    link ölmüş yenilersen biz de bakmak isteriz
  • 21-12-2009, 17:35:14
    #17
    KadirAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iframe kodu google Tarafından Bu Siteyi ziyaret etmek Bilgisayarınıza Zarar Verir yazısına Neden Oluyor Başka bi Kodu Yokmudur..
    akvanusya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurulumda benmi hata yapmıştım yoksa kodlardanmı kaynaklıdır bilmem ama bunun geçen yıl smf verisiyonunu kurmuştum siteme..Yılbaşını takip eden hafta sonunda maalesef sitem saldırgan olarak bildirilmiş site uyarısı aldı..Aman dikkat..Vb versiyonunu bilmem ama dosyayı r10 da daha önce açılmış bir konuda görmüş incelemiştim..Çalışma ve kod ekleme düzeni aynı..Bunu deneyen arkadaşlar varsa onlardanda fikir almadan kurmayın derim..
    Kurmaya karar vermiştim ama dediklerinizden sonra kurmuyorum. Uyarılarınız için teşekkürler.
  • 24-12-2009, 05:57:47
    #18
    Üyeliği durduruldu
    tesekkurler ozgurland, ancak link kırılmıs bende demo dan indirdim bu seferde ampul resimleri gorunmuyor :S yardımcı olablirsen sevinirim.