Ya arkadaşım bununla alakalı birşey değil kodlarda hiçbirşey bulunmuyor nasıl böyle bir şey diyebiliyorsun anlamıyorum. Resmi sitesi, demo site niye zararlı olmamış peki, Örnek başka bir demo görmek isteyenler
http://www.forumnohut.com
Ben Başıma Geleni paylaştım ve Uyarayım dedm Kardeş yinede Siz Bilirsiniz Tabi..Benm 2-3 Sitemde İframe Vardı hepsi Zararlı Etiketi Yedi Kodlar Kaldırp Tekrar Tarattım Siteyi hemen Düzeldi