vbulletinde lisans yükseltirken sorum var..
4
●340
- 07-10-2008, 17:27:523,6,7 kurmuştum vbulletin, ancak sorunum şu, 3,7,3 lisans alacağım, onu siteme nasıl yerleştireceğim, baştan kurup sql yimi yükleyeceğim nasıl olacak anlayamadım, ayrıca temada bozulma olacakmı, sorunum budur, sitem ise imzamda gördüğünüz sitedir, lütfen yardımlarınızı bekliyorum
- 07-10-2008, 17:31:04Üyeliği durdurulduvBulletin yeni versiyon dosyalarını ftp ne yükleyip üzerine yazacaksın eski dosyaların. Daha sonra install klasorunden kurulumu calıstıracaksın. Orada sana soracak yeni kurulum mu upgrademi yapmak ıstıyorsun. Sen upgrade diyeceksin. Tabi bunlardan önce yedek almanı tavsiye ederim.
- 07-10-2008, 17:47:29Üyeliği durdurulduwebwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ne anlattım ki zaten ?