• 07-10-2008, 17:27:52
    #1
    3,6,7 kurmuştum vbulletin, ancak sorunum şu, 3,7,3 lisans alacağım, onu siteme nasıl yerleştireceğim, baştan kurup sql yimi yükleyeceğim nasıl olacak anlayamadım, ayrıca temada bozulma olacakmı, sorunum budur, sitem ise imzamda gördüğünüz sitedir, lütfen yardımlarınızı bekliyorum
  • 07-10-2008, 17:31:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    vBulletin yeni versiyon dosyalarını ftp ne yükleyip üzerine yazacaksın eski dosyaların. Daha sonra install klasorunden kurulumu calıstıracaksın. Orada sana soracak yeni kurulum mu upgrademi yapmak ıstıyorsun. Sen upgrade diyeceksin. Tabi bunlardan önce yedek almanı tavsiye ederim.
  • 07-10-2008, 17:34:58
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben upgrade yapar gibi yapcaksın diye biliyorum..
  • 07-10-2008, 17:47:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben upgrade yapar gibi yapcaksın diye biliyorum..

    Ben ne anlattım ki zaten ?
  • 07-10-2008, 18:49:07
    #5
    aynı anda mesaj yolladığımız için ben mesajımı yollarken sizin mesajınızı görmemiştim :s kusura bakmayın..:s