3,6,7 kurmuştum vbulletin, ancak sorunum şu, 3,7,3 lisans alacağım, onu siteme nasıl yerleştireceğim, baştan kurup sql yimi yükleyeceğim nasıl olacak anlayamadım, ayrıca temada bozulma olacakmı, sorunum budur, sitem ise imzamda gördüğünüz sitedir, lütfen yardımlarınızı bekliyorum