Konu
vbulletinde lisans yükseltirken sorum var..
07-10-2008, 17:34:58
#3
Dt.Furkan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben upgrade yapar gibi yapcaksın diye biliyorum..