Konu
vbulletinde lisans yükseltirken sorum var..
07-10-2008, 18:49:07
#5
Dt.Furkan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
aynı anda mesaj yolladığımız için ben mesajımı yollarken sizin mesajınızı görmemiştim :s kusura bakmayın..:s