• 04-09-2008, 18:51:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    selam arkadaşlar ftpde /images/buttons/ içinde butonlarım oldugu halde sitemde gözükmüyor tema ayarlarından ;

    Tuş-Grafikleri 
    Bu klasörde bu Biçim için sunulan Tuş-Grafikleri gösterilir.
    Bu klasör eğerki dil ayarlarında başka bir klasör belirlediyseniz kullanılmaz.
    /images/buttons/ bunu yazdım kaydettim yine yok yine yok sorun neden olabilir acaba


    site ***** sitedir isteyene pm atarım arkadaşlar
  • 04-09-2008, 19:27:19
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    pm alıp bakabilirmiyim
  • 05-09-2008, 00:49:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    aarkadaşlar biraz önce fark ettim sorun sadece orda degil her yerde kısaca söyle acıklayayım

    anasayfa daki büyün gifler butonlar gözüküyor normal hersey
    ama alt bölümlere ve konu içine girildiginde hiçbir butonum gözümüyor ftpde imeges de hepsi var neden bu sorunu yaşıyorum acaba
  • 05-09-2008, 01:36:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    arkdaşlar sorunu buldum galiba
    sorun

    butonların yolu sımdı bu http://www.-----.com/forum-kurallari...bits_start.gif(forum-kurallari)

    normalde böyle olması gerekmıyormu ?

    http://www.-----.com/images/misc/navbits_finallink_ltr.gif
  • 05-09-2008, 01:44:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    site adresini alabilirmiyim bi göz atayım ...
  • 05-09-2008, 01:50:07
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    sorun vbseo dan kaynaklı gibi geldi bana da.

    sorun şu : xx.com/forum-kurallari/images/..
    xx.com/mod-olmak-istiyorum/images/...

    her kategoride farklı bir images klasörü arıyor
  • 05-09-2008, 01:54:42
    #7
    Üyeliği durduruldu
    vb soeyu kaldırdım kardesım sorun yıne aynı
  • 05-09-2008, 02:03:31
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    peki o zaman. dediğimi yaptınız mı? herhangi bir yeni tema ekleyin bakalım. sadece xml yi yükleseniz yeterli olacaktır bilgi edinebilmemiz için
  • 05-09-2008, 03:02:45
    #9
    Üyeliği durduruldu
    yenı tema yukledım default tema yıne olmadı degişen bişi yok imeges klasörünün yerıne baktım normal diger vb sitemdede aynı yerde ne yapcam artık bilmiyorum googlede cok arama yaptım ama bulamadım çözümü