aarkadaşlar biraz önce fark ettim sorun sadece orda degil her yerde kısaca söyle acıklayayım

anasayfa daki büyün gifler butonlar gözüküyor normal hersey
ama alt bölümlere ve konu içine girildiginde hiçbir butonum gözümüyor ftpde imeges de hepsi var neden bu sorunu yaşıyorum acaba