arkdaşlar sorunu buldum galiba
sorun

butonların yolu sımdı bu http://www.-----.com/forum-kurallari...bits_start.gif(forum-kurallari)

normalde böyle olması gerekmıyormu ?

http://www.-----.com/images/misc/navbits_finallink_ltr.gif