selam arkadaşlar ftpde /images/buttons/ içinde butonlarım oldugu halde sitemde gözükmüyor tema ayarlarından ;

Tuş-Grafikleri 
Bu klasörde bu Biçim için sunulan Tuş-Grafikleri gösterilir.
Bu klasör eğerki dil ayarlarında başka bir klasör belirlediyseniz kullanılmaz.
/images/buttons/ bunu yazdım kaydettim yine yok yine yok sorun neden olabilir acaba


site ***** sitedir isteyene pm atarım arkadaşlar