• 27-08-2008, 17:05:54
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    benim forum 3.6.8 bu anlatılanlar bu sürümdede geçerlimidir?
  • 27-08-2008, 17:42:21
    #11
    NoSpam! - an alternative to CAPTCHA images - vBulletin.org Forum

    Sen en iyisi bunu kullan. Bu eklenti ile üyelikte soru cevap şeklinde sorabilirsin..
  • 27-08-2008, 18:28:41
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    NoSpam! - an alternative to CAPTCHA images - vBulletin.org Forum

    Sen en iyisi bunu kullan. Bu eklenti ile üyelikte soru cevap şeklinde sorabilirsin..

    usta sağolasın çok uğraştırdım seni ,eklentiyi kurdum sayende çalıştıda sorunsuz,yalnız bir soru yeterlimidir? soruları artıırmak gerekir mi?
  • 27-08-2008, 18:31:27
    #13
    _SoN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    usta sağolasın çok uğraştırdım seni ,eklentiyi kurdum sayende çalıştıda sorunsuz,yalnız bir soru yeterlimidir? soruları artıırmak gerekir mi?
    zaten sadece bir soru sorabiliyorsunuz yanılmıyorsam. Bir soru yeterlidir daha fazlası üye olacak adama eziyet olur..
  • 27-08-2008, 18:42:11
    #14
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten sadece bir soru sorabiliyorsunuz yanılmıyorsam. Bir soru yeterlidir daha fazlası üye olacak adama eziyet olur..
    bu soru değişmiyor değilmi,yani hep aynı sorumu sorulacak
  • 27-08-2008, 18:43:46
    #15
    _SoN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu soru değişmiyor değilmi,yani hep aynı sorumu sorulacak

    Sen istediğin soruyu yazabilirsin oraya, cevap olarak istediğini yazabilirsin..
  • 27-08-2008, 22:21:12
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Şu an için ben daha önliyecek birşey göremedim..
  • 27-08-2008, 22:24:49
    #17
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bu soru cevap eklentisinide bir süre deneyeyim , bir bu kaldı ,ona göre inşallah taviye edeceğim .
  • 28-08-2008, 00:03:45
    #18
    zaten benim verdigimde o hocam. tüm sorularınızı sorabilirsiniz.