• 06-11-2008, 19:34:20
    #19
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    çok güzel bir eklenti,mükemmel sonuç .tavsiye ederim.
  • 06-11-2008, 19:57:52
    #20
    Kurumsal Üye
    register.php dosyasının adını ftpden ve navbardan değiştirmek en iyisi
  • 06-11-2008, 21:20:50
    #21
    Banada Arada bir gelip gidiyorlar
  • 09-11-2008, 13:27:39
    #22
    3.7.x kullananların sıkıntısı bitti zaten. soru cevap şeklinde sorun çözldü.
    Tükenmez Kalem Tükenirmi?
    Cevap: Tükenmez Olurmu,Evet,Tabiki,Elbetde.
    Buna benzer soru cevapları geçemeyecekler...
  • 09-11-2008, 16:05:25
    #23
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Reyinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çözümü tam anlamıyla öğrenemedim. lisansız 3.6.8 de bu botlardan nasıl kurtulabilirim
    http://www.sonforum.org/3-6-x-spam-k...lu-t21202.html

    bu eklentiyi mutlaka indirip kur,kuramazsan söyle yardımcı olayım.
  • 10-11-2008, 11:19:19
    #24
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Reyinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba , Kurulumu detaylı anlatabilirmisiniz?

    http://www.sonforum.org/3-6-x-spam-k...lu-t21202.html