• 27-08-2008, 11:18:11
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Arkadaşlar bu vbulletine dadadan üye olup çince linkler veren mesajlar atan botlrdan kurtulma yolunu bilen varsa paylaşırsa çok makbule geçecek.

    Üyeleri yönetici onaylı yaptım tek tek ip kotrolünden başka çare bulamadım,çin ipli olanları siliyorum,daha pratik bilgisi olan varmı .

    3.6.8 kullanıyorum üst sürümlere şimdilik geçemiyorum çözümü bu sürümü göze alarak verirmisiniz?

    Resim doüğrulama açık olduğu halde üye olabiliyorlar .

    teşekkürler .
  • 27-08-2008, 11:21:45
    #2
    Human Verification Options'dan reCAPTCHA™ olarak ayarlamalısın.
    reCAPTCHA™'yı da kullanmak için kayt olman lazım, admin panelde var. Eğer senin sürümde yoksa bunlar kusura bakma
    Soru/cevap eklentileri var onları kullanabilirsini belki. Üye olurken 3+4 gibi basit soruları cevaplamaları gerekiyor.
  • 27-08-2008, 11:25:23
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    excy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Human Verification Options'dan reCAPTCHA™ olarak ayarlamalısın.
    reCAPTCHA™'yı da kullanmak için kayt olman lazım, admin panelde var. Eğer senin sürümde yoksa bunlar kusura bakma
    Soru/cevap eklentileri var onları kullanabilirsini belki. Üye olurken 3+4 gibi basit soruları cevaplamaları gerekiyor.
    soru cevap eklentisi sanırım 3.6.8 e olmuyor , diğer dediğinide malesef anlayamadım .
  • 27-08-2008, 11:28:21
    #4
    _SoN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    soru cevap eklentisi sanırım 3.6.8 e olmuyor , diğer dediğinide malesef anlayamadım .

    https://www.r10.net/1886260-post6.html
  • 27-08-2008, 11:32:15
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    hocam uprage sürem dolduğu için vb den indiremiyorum , başka bir yolu yokmudur bunu kullanmamın ?
  • 27-08-2008, 11:34:58
    #6
    _SoN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam uprage sürem dolduğu için vb den indiremiyorum , başka bir yolu yokmudur bunu kullanmamın ?
    İndirmek için lisansınızın kayıtlı olduğu mail adresi ile vBulletin.org'a üye olmanız yeterli. Upgrade süreniz ile ilgili değildir vbulletin.org modifikasyonlarınızı indirebilmeniz..
  • 27-08-2008, 11:52:32
    #7
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirmek için lisansınızın kayıtlı olduğu mail adresi ile vBulletin.org'a üye olmanız yeterli. Upgrade süreniz ile ilgili değildir vbulletin.org modifikasyonlarınızı indirebilmeniz..
    teşekkürler .
  • 27-08-2008, 13:39:37
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirmek için lisansınızın kayıtlı olduğu mail adresi ile vBulletin.org'a üye olmanız yeterli. Upgrade süreniz ile ilgili değildir vbulletin.org modifikasyonlarınızı indirebilmeniz..
    lisans başka arkadaşın üzerine ve mail adresi ona ait , şuan ona ulaşmam söz konusu değil, aynı eklentinin indirilmiş hali varmıdır bildiğiniz yerde ?
  • 27-08-2008, 15:22:37
    #9
    https://www.r10.net/vbulletin/176285-...ra-dikkat.html hocam bunu daha önce anlatmıştım... ve ayrıca repatcha eklentisi http://www.turkmucahitleri.com/recap...leri-t655.html mevcut