Arkadaşlar bu vbulletine dadadan üye olup çince linkler veren mesajlar atan botlrdan kurtulma yolunu bilen varsa paylaşırsa çok makbule geçecek.
Üyeleri yönetici onaylı yaptım tek tek ip kotrolünden başka çare bulamadım,çin ipli olanları siliyorum,daha pratik bilgisi olan varmı .
3.6.8 kullanıyorum üst sürümlere şimdilik geçemiyorum çözümü bu sürümü göze alarak verirmisiniz?
Resim doüğrulama açık olduğu halde üye olabiliyorlar .
teşekkürler .
Çin Botlardan Kurtulma Yolları
23
●1.516
- 27-08-2008, 11:21:45Human Verification Options'dan reCAPTCHA™ olarak ayarlamalısın.
reCAPTCHA™'yı da kullanmak için kayt olman lazım, admin panelde var. Eğer senin sürümde yoksa bunlar kusura bakma
Soru/cevap eklentileri var onları kullanabilirsini belki. Üye olurken 3+4 gibi basit soruları cevaplamaları gerekiyor. - 27-08-2008, 11:25:23Eposta Aktivasyonu Gerekmektesoru cevap eklentisi sanırım 3.6.8 e olmuyor , diğer dediğinide malesef anlayamadım .excy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2008, 11:28:21
- 27-08-2008, 11:32:15Eposta Aktivasyonu Gerekmektehocam uprage sürem dolduğu için vb den indiremiyorum , başka bir yolu yokmudur bunu kullanmamın ?_Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2008, 11:34:58İndirmek için lisansınızın kayıtlı olduğu mail adresi ile vBulletin.org'a üye olmanız yeterli. Upgrade süreniz ile ilgili değildir vbulletin.org modifikasyonlarınızı indirebilmeniz.._SoN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2008, 11:52:32Eposta Aktivasyonu Gerekmekteteşekkürler ._Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2008, 13:39:37Eposta Aktivasyonu Gerekmektelisans başka arkadaşın üzerine ve mail adresi ona ait , şuan ona ulaşmam söz konusu değil, aynı eklentinin indirilmiş hali varmıdır bildiğiniz yerde ?_Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2008, 15:22:37https://www.r10.net/vbulletin/176285-...ra-dikkat.html hocam bunu daha önce anlatmıştım... ve ayrıca repatcha eklentisi http://www.turkmucahitleri.com/recap...leri-t655.html mevcut
