usta sağolasın çok uğraştırdım seni ,eklentiyi kurdum sayende çalıştıda sorunsuz,yalnız bir soru yeterlimidir? soruları artıırmak gerekir mi?
zaten sadece bir soru sorabiliyorsunuz yanılmıyorsam. Bir soru yeterlidir daha fazlası üye olacak adama eziyet olur..