• 16-09-2006, 09:26:33
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben ındırıyorum bnde sorun yokda şu yenı eklenen haber olayına uyuz oldum admın panelın açılasmı 5 dakka suruyor
  • 16-09-2006, 09:39:35
    #11
    flood gıbı olmasında az once gordum sıtemdekı dığer super admının butun yetkılerı kafayı sıyırmış bunuda çözemedım,
    bır bolumde sadece konu sılme yetkısı var diğer bı bolumde sadece sabıtleme anlamadım gıttı

  • 16-09-2006, 12:34:56
    #12
    Üyeliği durduruldu
    yahu şunu 2 gün daha önce söleseydiniz kurmazdım..artık çok geç
  • 16-09-2006, 13:41:30
    #13
    45 dakıakkadar ınceledım ve olayı çözdum dun gece her şey normaldı sabah olduğunda 1 adım 1 s.moderatorun yekılerı kısıtlanmış kendı kendıne sadece konu sıl yetkısı kalmış hepsının anlamadım neyse sizede olursa aklınızda bulunsun bendekı kendı knedıne yetk ı kısıtlamış
  • 16-09-2006, 13:43:53
    #14
    Üyeliği durduruldu
    çok ilginç jackal upgrade sıradaında yanlış birşey yapmayasın cok mrk ettim bu vbulletin ne yapmaya çalışıyor
  • 17-09-2006, 14:45:48
    #15
    gelmiş geçmiş en kararsız ve hata dolu sürüm ile karşı karşıyayız.
    Admin paneli hata dolu.
    Bu versiyon bug dolu, ne yapıp ne edip eski versiyona dönmek gerek
  • 17-09-2006, 15:06:13
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ben hiç hata görmedim yada bana rastlamıyorlar lakin benimki null kurdum [tabi lisansı sonradan aldık :P]
  • 17-09-2006, 15:21:39
    #17
    Bende de su anda hiç bir yerinde hata yok.
  • 18-09-2006, 13:20:48
    #18
    bende de hiç hata yok.

    herşeyiyle güzel güzel çalışıyor.

    tek hatası AJAX özelliğinin Türkçe karakterlerde takılıyo kalışı. onu da belirtmişler zaten AJAX özelliği seçiminde. buna bir çözüm bulmak lazım.