Konu
Sakın v3.6 kurmayın.
17-09-2006, 14:45:48
#15
Misafir
gelmiş geçmiş en kararsız ve hata dolu sürüm ile karşı karşıyayız.
Admin paneli hata dolu.
Bu versiyon bug dolu, ne yapıp ne edip eski versiyona dönmek gerek