Konu
Sakın v3.6 kurmayın.
17-09-2006, 15:06:13
#16
2ynet
Üyeliği durduruldu
ben hiç hata görmedim yada bana rastlamıyorlar lakin benimki null kurdum [tabi lisansı sonradan aldık :P]